Influencer marketing med Lakserytteren

Hører du overhovedet efter, eller er kaffen mere spændende?

Vi gider jo ikke reklamer – men vi gider mennesker vi har tillid/troværdighed/relation til. Vi gider det som er spændende og relevant.

Den sang har du vist hørt fra mig før…?

(I videoen får vi øje på en RIGTIG sanger)

Det kan være svært at fange kundernes interesse, men der er heldigvis råd for det! Jeg bruger kreativt content, og Rasmus Kolbe (bedre kendt om Lakserytteren) bruger influencer marketing.

Han er faktisk lidt af en guru, for ikke nok med at han arbejder med nogle af landets største influencer, så er han faktisk selv influencer! #fangirl

Det er han dog ikke på LinkedIn…

Som han selv siger, er han faktisk en noob

Derfor tog han og jeg en snak

MEN! Til gengæld lavede vi denne video om influencer marketing, HVAD det er, og HVORFOR det er mega godt hvis du eksempelvis sælger juice (se i videoen). “Det virker gange 1000!” – citat lakse

👉Det er uden tvivl den mest hyggelige og sjove film jeg nogensinde har lavet! Og så er den lidt fjollet og meget autentisk.

Så hvis du syntes influencer marketing lyder spændende, så er denne video din tid værd!

PS. Hvis du vil følge Lakses gode råd fremadrettet, så send ham en connection😊

Se det oprindelige opslag på LinkedIn her – 154 likes | 69 kommentarer | 8.300 visninger

Hvordan mødte du lige ham?

Der er efterhånden mange der har spurgt, hvordan jeg dog endte med at lave denne video med Lakse – for det var nemlig ikke helt tilfældigt. Jeg har over længere tid selv fulgt ham på andre sociale medier, og være en blandt flere hundredetusinde andre, der fik glæde af hans undergholdende og fjollede personlighed. 

Jeg blev chokeret da jeg så ham på LinkedIn

På trods af at have lavet store kampagner med nogen som Coca Cola, og på daglig basis kan opnå 1 million visninger på de mange sociale medier han er på, var hans profil næsten ysynlig på LinkedIn, og var ikke hans talent værdigt.

Så jeg skrev til ham:

Herfra fik han noget feedback som skrivelse, og i sidste ende inviterede han til et kaffe møde. Så egentlig så endte jeg med at få fornøjelsen af at møde ham, ved at være tro mod mit eget motto: Gi først, spørg bagefter

Han fik LinkedIn råd, og af og til får det stadig i vores private chat, og jeg fik en spændende oplevelse og mulighed for at få indigt i den enorme viden han har om influencer marketing.