Post dig til ekspertstatus på LinkedIn

Tiltræk tilmeldinger, bookinger og kunder med opslag på LinkedIn, mens du bidrager og gør en forskel for andre – helt uden et annoncebudget! Gør det uden at blive for ’spam-agtig’, og bliv anti-kedelig, så du skiller dig ud fra dine konkurrenter.


Du kender sikkert problemet. På trods af at der knap er 1%, som aktivt laver opslag på LinkedIn, så giver dine opslag bare ingen resultater, eller nogen *ding, i form af likes og kommentarer. Du gør alt rigtigt ved at være aktiv, du deler værdi, men alligevel mærke du ikke nogen effekt af det, derimod spildt tid (og tid er jo ikke en overskudsvare som forretningsejer).

Du skal i hvert fald følge eksperten [indsæt dit navn]”. Hvis du vil være den som nævnes, når din branche omtales, så er du kommet til det rigtige sted. Dette forløb er til dig, som ønsker at blive positioneret som eksperten i dit felt på LinkedIn ved at finde og formulere det helt rigtige indhold og få det postet.

Det her får du:

Værktøjet til aldrig at løbe tør for godt og spændende indhold

Metoden til hvordan du udelukkende gennem opslag kan få tilmeldinger til dit webinar/nyhedsbrev

Tricket til at få din personlighed synliggjort i dine opslag og virkelig skille dig ud for den DU er

Metoden til hvordan du viser dine ydelser og kompetencer frem på uden at skulle sælge eller mase dig på

Alle de fejltrin du skal undgå, som de fleste ellers begår

Opskrifter til opstilling af opslag, som jeg selv bruger til at få 5-cifret visningsantal

Direkte sparring til det DU skal gøre (og ikke gøre, så du slipper for at spilde tid)

Den dybde på indholdet og dets opstilling, du mangler fra de andre LinkedIn kurser

Det vil sige, du slipper for:
√ Flere timer foran en blikende streg og et tomt dokument
√ Dårlig samvittighed over, at du nu igen ikke har fået postet
√ Grå hår, fordi du er så frustreret over, at ingen kender dine fede ydelser
√ En tom indbakke, fordi kunderne ikke finder dig spændende

Læs lidt om dig her:

Dette forløb er særligt lavet til dig, som skabte din egen forretning, fordi du virkelig vil gøre en forskel og hjælpe mennesker med din viden. Dig, som har et ønske om, at alt, hvad du gør, faktisk hjælper dig med at udleve din passion og livsmission – selv når det faktisk er markedsføring og branding af dig og dine kompetencer. Forløbet er for dig, som gerne vil skinne igennem for mere end din faglighed, samtidig med at du styrker tilliden til dine værdier, og den du er som person, og måske får lidt mod til at steppe helt ind på scenen og få sagt det du egentlig mener.

Du vil derfor typisk være en passioneret virksomhedsejer, og din kerneydelse er at formidle din viden og rådgivning til andre. Du er altså derfor en stærk konsulent, rådgiver, foredragsholder, forfatter, coach eller lignende, som nu skal bemærkes på LinkedIn for dine unikke evner.


Your pilot for the ride (din underviser)

Det så mig – og jeg hedder Nanna Sondrup. Jeg er i dag den person i Danmark, som står med titlen, som den dygtigste ekspert inden for indhold på LinkedIn og bliver omtalt som ’LinkedIn content queen’, selv blandt de andre LinkedIn-nørder. Jeg har for længst opnået flere millioner visninger på mine egne opslag, og 90 % af de kunder, sparringsopgaver og foredragsbookinger, som jeg har fået, kommer direkte fra LinkedIn.

Jeg har selv gået vejen fra at være ubevidst inkompetent, hvor jeg lavede alle de fejl, der snart findes, til at knække koden til indhold på LinkedIn. Med en baggrund og uddannelse i content marketing oplever jeg det som en leg at lave spændende og relevant indhold, og jeg har undervist 500+ mennesker i at gøre det samme.

Jeg bestræber mig på, at vi både markedsfører vores kompetencer og værdier, men gør det på en spændende og relevant måde for vores modtager. Derved bliver markedsføring værdifuldt for alle, og vi kan gøre en forskel selv i vores selvpromovering – det kalder jeg win-win! Måske har du hørt om det? Jeg kalder det ”Gi’ Først, Spørg Bagefter” eller #GiFørst på LinkedIn, som netop handler om at samle dem, som vil bidrage, mens de booster sig selv. Jeg bestræber mig på at komme væk fra kedeligt og spam, men i stedet fremhæve mennesker for både hvad og hvem de er.


Jeg skriver nu selv mine opslag og tekster, og de konverterer til idéelle kunder. Det giver ro på markedsføringsdelen og overskud til udvikling.

Nanna er meget effektiv i hendes arbejde, og så er hun også en skøn personlighed, som det er nemt at samarbejde med.

Mona-Maria Fugloy
Virksomhedsejer
Find din soulmate

Hvordan forgår det:

Når du melder dig til forløbet, får du en invitation til en gruppe, hvor du kan se de andre og hente de filer, som bliver givet i løbet af forløbet. Du får også et kort skema, som du bedes udfylde, hvor du fortæller om dig selv, dine ambitioner og mål for forløbet – det skal bruges til at inddele dig med dem, du matcher mest med. Du får også et link til den første session, som afholdes én uge før vi mødes fysisk på en workshop. Derfor bliver disse datoer betydningsfulde for din rejse:

Pre-meeting session – 1 times session:

Onsdag d. 11 marts, kl. 10:00 – 12:00

Information og tricks til det, som skal forberedes inden workshopdagen, for at du kan få bedst mulig gavn af det. Her vil der være fokus på, hvad du kan gøre af aktivitet, hvordan du tjekker, at din profil er skarp nok, så du har mulighed for at få mest muligt ud af dagen, når vi mødes. Slides og andet materiale herfra deles også i gruppen.

Denne session giver dig også mulighed for at stille spørgsmål til din aktivitet, inden vi mødes, samt få et indtryk af, hvem de andre er. Sessionen er ikke tiltænkt som sparring på din profil, men en bonus for at optimere din profil, men primært din aktivitet mest muligt, så dine opslag får et endnu bedre resultat – for ja, de ting hænger sammen. Du får altså her en plan for, hvad du skal gøre for at booste din synlighed, allerede inden vi starter.

Her får du også en liste og øvelser, som du skal arbejde på, inden vi mødes igen, så du bliver velforberedt til selve workshopdagen.

Learn and do day (bedre kendt som en workshop):

Onsdag d. 18. marts, kl. 08:30 – 16:00

Den vigtigste dag for hele dette forløb. Her lærer du alle de redskaber, du får brug for, for at kunne poste dig til ekspertstatus. Dagen bliver en kombination af undervisning, arbejde og sparring, så du går derfra både klædt på med teknikker og metoder, men også går derfra med opslag, du kan poste, måske endda samme dag, hvis du tør at springe ud i det.

Det forgår på Knudhule Badehotel & Gastronomisk Institut, så der er masser af ro og lækkerhed til at forkæle dig selv, mens du fordyber dig i arbejdet. Der er plads nok til, at den impulsive type (er det måske dig?) kan kaste sig ud i videoindhold, hvis man vil, men også borde, sofaer og lænestole til den koncentrerede type, der fordyber sig i sin egen verden. Alt i alt – du skal bare tage noget godt humør og energi med, så er der sørget for alt andet.

*How you doin’ – 1 times session:

Onsdag d. 1. april mellem kl. 09:00 – 13:00 (alt efter hvilken gruppe du tildeles)

Med udgangspunkt i undervisningen fra workshopdagen ser vi på, hvor langt du er kommet. Sessionen har fokus på helt lavpraktisk sparring, så dine seneste opslag bliver udformningen for din sparring, og hvad du skal gøre mere og mindre af. Hvad virker, og hvad virker ikke – og hvad du konkret skal gøre, for at få de mål du faktisk ønskede. Vi arbejder også efter, hvad dit næste step og fokus er, så du hele tiden bliver bedre og flyttes tættere på målet.

*Get awesome – 1 times session:

Onsdag d. 22. april mellem kl. 09:00 – 13:00 (alt efter hvilken gruppe du tildeles)

Sammen med din gruppe af to andre får du her sparring på dit arbejde til nu, og hvordan du kan justere på de små ting for at blive endnu bedre i dit indhold. Det er her, vi tager et trin op, og nu hvor du tager handling på de lidt større idéer.

*Stay the course – 1 times session:

Onsdag d. 13. maj mellem kl. 09:00 – 13:00 (alt efter hvilken gruppe du tildeles)

En sidste session, igen med udgangspunkt i dine indsatser, men primært med fokus på dine ambitioner og fokusområder fremadrettet. Du får igen sparring, men fokus er også, hvordan du holder momentum fremadrettet, efter forløbet slutter.

*Sessionerne

Du vil blive sat sammen med to andre, som matcher på din målsætning, for at I kan have gavn af hinandens sparring. Tiden vil blive fordelt lige imellem jer. Først når grupperne er lavet, og I er inddelt (forventes kort tid efter pre-meeting), får du det præcise klokkeslæt for, hvornår din gruppe har en session.

Men hva kost’er?

For at få al den her sparring og værktøjer i sessionsform, ville du normalt skulle betale over 15.000 kr. Men det synes jeg dog ikke, det skal koste dig.

Du får alt det, du har læst indtil nu med både sessioner med direkte sparring, workshoppen med de redskaber, jeg har udviklet over flere år og på mange cases, et elitenetværk af andre, som ønsker at opnå det samme, og alt det her imellem til:

Intro pris: 6500 kr.

Til og med den 4. marts

Normalpris: 8000 kr.

Efter d. 4. marts – sidste tilmelding d. 10. marts

Alle priser er eksklusive moms.


Skal du med?

Hvis du er klar til at blive positioneret som eksperten i dit felt og lære, hvordan du virkelig skiller dig ud for både din faglighed og personlighed på LinkedIn – så kan du booke din plads allerede i dag.

Skriv til nanna@sondrup-connect.dk med emne “Post-forløb” og få din plads på dette forløb. Men skynd dig – der er 9 pladser.

Jeg håber vi ses

Alt det praktiske:

Antal pladser: Der er max. 9 pladser på dette forløb, for at være sikker på, at der er god tid til alle.

Hvordan forgår sessionerne: Online over programmet Zoom, så vi både kan se hinanden og dele skræm for at gennemgå opslag.

Hvor mange er der på sessionerne: På pre-meeting vil alle deltagere være samlet, men sessionerne efterfølgende vil I max være tre ad gangen. I sammensættes efter ligheder i målsætning, så du også kan bruge den sparring og feedback, som de andre får.

Hvor afholdes learn and do: På KnudHule Badehotel i vandrestuen: Randersvej 88, 8680 Ry

Kan jeg overnatte der: Du kan sagtens booke et værelse på stedet, hvis du kommer langvejs fra og gerne vil være udhvilet – eller måske bare vil have flere timer i fordybelsen. Dette er dog ikke inkluderet i forløbet og skal bookes separat til stedet.

Hvad med mad: Den dag vi mødes, er der sørget for alt. Der er morgenmad, kaffe, 3-retters frokost, kage og snacks, så bare rolig – der kommer ikke til at mangle noget.

Hvad skal jeg medbringe når vi mødes: Din computer (husk en lader), og hvad end du normalt bruger, når du er kreativ. På pre-meeting gennemgås også visuelle virkemidler og øvrige redskaber, du kan vælge at tage med, alt efter hvad der fungerer bedst for dig.

Du kan med fordel også tage noget godt fodtøj med, hvis du trænger til lidt luft – det er nogle skønne omgivelser, vi er i.

Hvis nu…

Skulle du ende med at fortryde, eller der kommer noget i vejen, så bør du vide det her. Hvis du melder fra inden d. 4. marts, får du det fulde beløb tilbage. Melder du fra derefter, får du 50% af beløbet refunderet.

Men er der noget som helst, du er i tvivl om, så er du altid velkommen til at sende mig en mail og spørge.

Du skriver til mig på: nanna@sondrup-connect.dk

Der er i øvrigt ingen spørgsmål, der er for dumme 😉