Project name:

Er LinkedIn blevet for useriøs?

Project description:

En af Danmarks førende eksperter i sociale medier
– har koncentrationsevne som en teenager…
= kan ikke lægge telefonen fra sig, selv under et fagligt interview🙈

Lige da stories kom ud til Danmark, tog Thomas Bigum og jeg en snak om, hvordan det nu ville påvirke LinkedIn. Emnet greb lidt om sig, og vi fik kigget på kultur, adfærd og perspektivering til andre sociale medier, samt markedsføring generelt.

Men der blev også spået nogle spådomme – og mon de stadig holder vand?

👉 Stories bliver et godt sted at dokumentere vores arbejde, netværk og alt det som er lidt for ananas-i-egen-juice agtigt til opslag, men fint til at give indsigt i ens arbejde.

👉 LinkedIn bliver ved med ikke at prioritere annoncer lige så højt, som vi ser det på Facebook. De kan køre den tilbagelænede forretnings tilgang, fordi de har Microsoft i ryggen.

Og en del flere, som du kan høre i interviewet herunder.

Helt ærligt – for alle digitale marketing nøder, er denne live noget af det hyggeligste og fagligt spændende man kan kaste sig over.

PS: Thomas sad med telefonen fremme, for at tjekke teknik for stories, og hvordan vores live kørte – så grunden var alligevel god nok😉