Project name:

Et alternativ til støjende reklamer

Project description:

Kan vi være enige om…

At der ikke er nogen der ser frem, til det næste salgsopslag på deres startside??‍♀️

Men hvorfor er der så SÅ mange salgsopslag/reklamer/mig-taler?

Jo – ganske simpelt, så er de jo lavet ud fra en helt fair nødvendighed: At sælge produkter, blive synlig, tiltrække kunder osv.

Det er OKAY, at være nødt til de ting.

Forretning skal overleve, og det er der INTET forkert i.

MEN – Vi kan altid selv bestemme, hvordan vi så vælger at eksevere på det.

?Frem for at fortælle hvor fantastisk DU er, så fortæl andre, hvordan de kan blive fantastiske.

?Frem for at del hvor grønne I er, så del et godt råd til alle andre om, hvordan flere kan gavne miljøet (det gavner vi alle fra).

?Frem for salgs opslaget, så del ud fra din dag, de små tricks du støder på, dine tanker, reflektion, eller på anden måde dele ud af den værdi, som du har.

Du har MEGET mere værdi end du selv tror, hvis du vælger at dele ud af det.❤️

På denne måde vil dit netværk ikke kende dig som “ham/hende med alle salgs opslagende”, men derimod personen der har overskud, deler gode råd, og er super inspirerende.

Det sidste skaber vildt god Word Of Mouth, hvilket på alle måder, er den bedste form for markedsføring og salg.

Skab mindre støj, og mere værdi.❤️

 

Se det oprindelige opslag på LinkedIn her.