Project description:
Gode opslag, er ikke nok…
Opslag alene, kan sjældent skabe den gode relation som du har brug for, for at opnå dine ønskede resultater.
Ja, det gør helt ondt, for en content creator som mig at indrømme det, men jeg må sige at dialogen er ofte det afgørende i sidste ende. Selv for store kendte brands, findes der stadig mange til at tage sig at den direkte relation – de kaldes ofte sælgere. ?
På samme måde, skal du endelig ikke kun jagte likes og kommentarer for opslag, fordi det er i de private samtaler, at du vil kunne gøre dig særligt bemærket.
Jeg skal lave rigtig mange opslag, for at opnå tilnærmelsesvis den samme relation, som jeg kan få med en anden på blot 1 samtale frem og tilbage over LinkedIn.
Hvorfor mon det er sådan?
Jo… Vi værdsætter tid og energi.
Tiden vi giver til den enkelte, og at vi ligger energi i den dialog vi har med den person.
Så når du begynder at få reaktioner på dine opslag, så tag dig også tiden til at række ud til de mennesker. Connect med dem hvis I ikke allerede er det, skriv og sig tak, eller byd op til mere dialog i det private. Det samme gælder også på andres opslag.
Opslag, er ikke alt…
Relationen som skabes gennem dialog, er det vigtigste og ofte afgørende.
Se det originale opslag på LinkedIn her.