Project name:

Jeg kan ikke lave indhold, fordi jeg er dårlig til kommunikation

Project description:

“Jeg kan ikke lave indhold, fordi jeg er dårlig til kommunikation” – sagde manden, efter 10 minutters talestrøm om hans passion og visioner.

?‍♀️?‍♀️?‍♀️

Han var SÅ karismatisk, velformuleret og passioneret – perfekt egnet til en scene eller til video indhold.

Men han tænkte:

Indhold = tekst

NEJ!

Indhold kan komme ud på så mange måder, men det vigtigste er, at det faktisk kommer ud.

Det handler ikke om, at finde de millioner af grunde til at lade være, men den ene ting og måde, der motivere dig til at gøre det

(er der andre end mig, der kan høre en Lady Gaga sang spille i hovedet?)

– Den forskel du vil gøre

– De ambitioner du vil frem med

– Den vækst du drømmer om

– De kunder du vil hjælpe og tiltrække

– Det store netværk du vil berige

– Den vision du vil have ud i verden

Men gør det på den måde, som matcher dig. Gør det, så du nemt kan komme ud med det, som faktisk er vigtig for dig.

De fleste mennesker jeg har mødt, har faktisk været gode til at “kommunikere”, men vi gør det bare på så forskellige måder. Og måler vi os hele tiden, i det format vi er dårlige til – ja så blive vi nok ved med at holde os tilbage.

Lidt som det med at dømme en fisk på dens evne til at klatre i træer?

Se det oprindelige opslag på LinkedIn HER | 1700+ Visninger | Likes 55 | 13 kommentarer