Project description:
Model for at skrive LinkedIn opslag.
I dagens video, får du en trin for trin model, for hvordan du kan strukturere dine LinkedIn opslag, samt nogle ekstra hacks, til at optimere dem yderligere.
Modellen lyder sådan her:
- Hvad
- Hvorfor
- Værdi
- Konklusion
- Dialog
Betyder det så, at fordi du bruger den, vil du altid få mange kommentarer?
Nej.
Det er dit indhold som er alfa og omega, men jeg ser desværre mange der har svært ved, at knække koden for, hvordan de strukturere den værdi de vil dele.
Hvis du er en af dem, kan du benytte dig af denne model.
Men hvorfor vrimler LinkedIn ikke med sådan nogle modeller? Jo, det skyldes at der ikke findes en som virker for alle – heller ikke denne, og derfor tales der oftere om strategier, da det er mere overordnet (størstedelen af strategierne, bygger på hvordan man skaber relation til sin målgruppe).
Men opslag er den udførende handling af strategien, og her bliver vi for alvor forskellige. Vi er som afsendere og modtageren forskellige, og derfor er vejen til det gode opslag: træning, træning, træning.
Der findes ikke en model som virker for alle, og du skal forholde dig kritisk, men denne er lavet som en hjælp og inspiration.
Jeg håber det hjælper dig, til at dele den fantastisk værdi som du har.
Se det originale opslag på LinkedIn her.