Project description:
Hvad vil det sige at være autentisk?
Et virkelig overbrugt buzzword i dag, men ikke destro mindre, er det at være autentisk stadig noget som vi vægter højt.
At menneske der er på den anden side af skærmen, faktisk også er sådan når vi møder dem i virkeligheden. At det ikke er en maske, og at personen ikke pludselig skifter karakter.
Men at være autentisk kan både være hårdt og fantastisk, og kan være eftertragtet og afskyet (alt efter hvordan man er, når man er autentisk)
Jeg kunne ikke tænke mig frem til nogen, der var bedre at diskutere det at være autentisk med, end Suezanna Zenani, som arbejder med autentiske kvindebilleder.
I videoen taler vi både om det positive og negative ved at skilte med sit autentiske jeg, og lidt om hvordan det har betydning på LinkedIn og andre sociale medier.
Skal alle vælge at være autentiske?
Ja, det synes jeg faktisk. Vi kan godt have både pli og siturationsfornemmelse, og stadigvæk være vores autentiske jeg – og jeg tror det gavner både vores privatliv og arbejdsliv, hvis vi er tro mod den vi er.
Hvis mennesker køber mennesker – er det så ikke kun fair at vi ved hvad(hvem) vi køber?
Se det originale opslag på LinkedIn her.