Du har med GARANTI set de her opslag…
[og kedet dig lidt ihjel imens]
Dem som laver opslag om:
👉 Hvad de arbejder med og tilbyder
👉 Hvor glade de er for succes i forretningen
👉 At de er stolte over igen at holde foredrag
👉 De har løst en fed kunde-opgave
Men alle de opslag handler om at skrive om HVAD de gjorde, HVAD de opnåede, HVAD de er glade for – og det efterlader ofte læseren med lidt en:
”okay, tak for indblik i succesdagbogen… Hvad skal jeg så med det?”
Frem for at skrive om HVORFOR eller HVORDAN de kom dertil.
Når vi gør det, får vi i stedet opslag som:
👉 HVORFOR de arbejder (og brænder) for sit fag
👉 HVORDAN de fik succes i forretningen
👉 HVORFOR de er stolte over at holde foredrag
👉 HVORDAN de har løst en fed kunde-opgave
Det ikke fordi HVAD er forbudt (det kan ofte være nødvendigt for at sætte rammen for opslaget), men lad det ikke være det eneste indhold i dit opslag.
Hvis du skriver om HVORFOR og HVORDAN, efterlader du din læser med inspiration, tips, viden og derved en bedre indsigt i dig.
Bonus: Det gør det sjovere at kommentere og like 😉
Se det oprindelige opslag her
161 likes | 28 kommentarer | 4900+ visninger