Undgå at kede din læser ihjel…

Du har med GARANTI set de her opslag…

[og kedet dig lidt ihjel imens]

Dem som laver opslag om:

👉 Hvad de arbejder med og tilbyder

👉 Hvor glade de er for succes i forretningen

👉 At de er stolte over igen at holde foredrag

👉 De har løst en fed kunde-opgave

Men alle de opslag handler om at skrive om HVAD de gjorde, HVAD de opnåede, HVAD de er glade for – og det efterlader ofte læseren med lidt en:

”okay, tak for indblik i succesdagbogen… Hvad skal jeg så med det?”

Frem for at skrive om HVORFOR eller HVORDAN de kom dertil.

Når vi gør det, får vi i stedet opslag som:

👉 HVORFOR de arbejder (og brænder) for sit fag

👉 HVORDAN de fik succes i forretningen

👉 HVORFOR de er stolte over at holde foredrag

👉 HVORDAN de har løst en fed kunde-opgave

Det ikke fordi HVAD er forbudt (det kan ofte være nødvendigt for at sætte rammen for opslaget), men lad det ikke være det eneste indhold i dit opslag.

Hvis du skriver om HVORFOR og HVORDAN, efterlader du din læser med inspiration, tips, viden og derved en bedre indsigt i dig.

Bonus: Det gør det sjovere at kommentere og like 😉

Se det oprindelige opslag her

161 likes | 28 kommentarer | 4900+ visninger