Hvordan skaber du værdifuldt indhold for din målgruppe?

Har du som selvstændig, stadig svært ved at finde på det værdifulde indhold, som du kan dele? Godt indhold skaber værdi når der er skrevet for at gavne modtageren, og ikke bare afsenderen.

“Okay” tænker du så, “men hvad er værdi for min modtager?”

Værdi for modtageren, kan være den viden, erfaring eller det gode råd, som du kan give ud fra din egen viden. Du vil sikkert opdage, at når du taler med dine kunder, så er der et budskab som du siger igen og igen – næsten hver samtale måske. Det budskab skal du notere ned – der er potentielt rigtig godt indhold i det budskab.

Husk når du skriver det, at have din egen tone med – dine udtryk, humor, meninger mm. Så det står stærkt sammen med dit autentiske brand. Så lyt til dig selv, næste gang du taler med en kunde – og del så de gode budskaber, så du bliver kendt for din ekspertise

Show it, dont tell it.🤘

Du kan godt – du har også værdi at dele.

Ps. Dine kunder vil sikkert stadig have brug for at høre dit budskab igen og igen, så du kan med fordel skrive det flere gange, på forskellige måder 😉