“Det useriøst når man laver fejl!!!
Det skader din forretning…” ?
Sådan er der mange der tænker, og egentlig blev jeg selv ‘opdraget’ i job til at tænke det samme.
Men der er mange andre ting, der kan skade langt mere end fejl!
Så som at du generelt er et dårligt menneske. Ikke tager dig af andre (kunder, medarbejder og øvrige), og ikke får opbygget tillid af samme grund – DET er meget skadende!
Som et godt eksempel:
Da Elon Musk smadre vinduet, på sin skudsikre bil ?
= Fald i aktierne
Men!
Han har stadigvæk tilliden, og sælger derfor på få dage en kvart million af denne nye bil.
DER kan vi nok godt tale om en fejl – men tilliden overskygger fejlen.
Måske er dine fejl, fremkommet i langt mindre skala. Dine ‘fejl’ er måske nogle komma og stavefejl.
Hvis du har nogen til at læse korrektur – dejligt gør endelig det.
Men husk at der er så mange andre ting, der kan skade din forretning og dit personlige brand langt mere, end lidt komma og stavefejl.
Så lad ikke ‘fejl’ holde det bedste af dig tilbage. Opbyg tillid, relationer, synlighed som gavner både din forretning og point på karma-kontoen, ved at dele værdiskabende indhold [og glem fejlfrit].
Hilsen:
Mig som konsekvent deler mine fejl i praksis med dig, så du kan se det faktisk KAN lykkes!?
Se det oprindelige opslag på LinkedIn HER